poniedziałek, 16 marca 2009

trzy kolory... inspiracje

mowia ze jaki poniedziałek taki cały tydzień. normalnie bym protestowała, ale dzis był poniedziałek inny niz wszystkie :) a wszystko zasługa mojej mamy zwanej Babą ;)kochana mamusia wzieła urlop i bede miła cudowne dwa tygodnie. babcia kocha swoja (jedyna póki co wnusie)i poswieca jej kazda wolna chwile :) i tym właśnie sposobem ja mam duzo, duzo czasu wolnego i mogę scrapowac do woli :D

skończyłam wczoraj wspomniany wędrownik
trzy kolory... inspiracje











... papier to we memory keepers, juz bym glowy nie miala ;)
buzia :*

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

cudowne ;-) jak zawsze ;)

Ana pisze...

jeśli dobrze mi się zdaje to też mam ten papier;)
z leclerca?
w każdym razie wpis jest naprawdę świetny, te rzeczy niżej też:)))
piękności!

skulimka pisze...

Lekki,piękny bardzo dopracowany wpis :)Super...

dodo pisze...

dziekuje Wam :)

cyga pisze...

barło łagodny i delikatny wpis, mama mówi o tym kolorze gołębi.